#*&@#%**&!@~+)%$*&%!@#~)$&*#@$&*


.

Assalamualaikum


Awal 90'an : "Bising je..nak makan kasut?"
2012 : "Nah, amek! kaki aku yg cagu ni aku sumbat"

#iklan
Anda memerlukan kaki palsu? Sila hubungi talian tak berape nak bebas sangat la 0123354634..berani call?berani la tanggung!kahkahkah


Satu, tajuk cam harom. Dua, caption gambor cam harom. Tiga, mukadimah ni pon harom gak. Sila teruskan pembacaan.

Saya adalah kakak fesi pojaan adik-adik mesi or boleh jugak ditulis sebagai messy or chelsea pon boleh la. Adik-adik yang berkenaan, kalo sedang membaca entry ini, sila gelak. Akak wat lawak neh. Ok tenkiu! Dah setel pon program, Alhamdulillah. Masa program ngah berlangsung, macam-macam idea menghinggap di kepala tapi..tapi..tapi...jadah plak jadi gegagap cenggini?

Tapi bila je balek rumah, online, habuk pon tak melekat. Cis! Puas dok korek hidung, kot-kot idea terlekat kat bulu hidung tapi sampai bulu hidung keguguran pon idea tetap tak dijumpai. Pastu try korek telinga plak. Sampai kuning jari-jemari pon, tetap tak muncul si naharom itu. Sudahnye, malas nak up entry pasal program tu. Tengok la esok ke luse ke minggu depan ke, kalo saya teringat saya update pasal program itu. Puii ala-ala sain Mou je. Hadap sangat la orang nak baca kan? Sobs!

Tu je la nak update. Lupe nak bitau, tajuk entry ni merupakan satu petua. Kalo korang dah jem sangat pale hotak nak create tajuk entry (akukah orang itu), korang guna je simbol. Ala-ala korang sedang memaki gitu. Pastu mula la blogger lain teruja nak membaca makian tu, terus je masuk blog korang, pastu dorang pon terkena. Eh, korang pon bersegera bukak entry ni pasal nak membaca makian gak kan? Ops! Terkutuk korang la plak. Hahahahahaktuih!




"Blogger is my self, blogging my life"


p/s : nangis lecturer saya kalo baca entry-entry latest saya +____+

4 Responses to “#*&@#%**&!@~+)%$*&%!@#~)$&*#@$&*”

  1. Cik Comey says:

    nak muntah tengok gambar 1st...uweekkkkk...

  2. pelik je tgk gambar tu.hehehe geli tau..hahaa

    follow sni^^

  3. Anum says:

    uik nak muntah

  4. M Fizan says:

    hehe.. jangan maki2. tak baik. eh, akak penulis yang hebat. haruslah idea mencurah-curah ke ladang gandum :)