Bila Kak Azzah Bergosip Pasal Blog Saya


.

Assalamualaikum

Azzah sayurlemak.blogspot.com

Nak tau sape Kak Azzah?
Teringin nak menggedik join macam saya?
Serius?
Ok,klik je banner tu
Done?
Good!
Psst blog beliau best kan?banyak doodle
Blog saya best tak? 
*sambil buat muka garang*
Keji tol perbuatan saya ni
Ptuiihh
Kbai!




"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : nape saya tulis centre ek?effect exam kot *tetibe*





7 Responses to “Bila Kak Azzah Bergosip Pasal Blog Saya”

  1. Azzah says:

    blog suha best..best..

  2. fieda says:

    blog azzah mmg best...byk doodles comel.

  3. Areyoudys says:

    as salam..

    suha!! hehe. pakcik kembali. lama tak masuk sini. baru perasan yang blogtliost pakcik ilang. banyak pula tu. adui..

    apa2 pun, blog suha, ada gambo katak. hehe. comel apa~

    =)

    p/s: wow! lama juga pakcik tak online blog. rasa macam baru tadi last update. haha

  4. Areyoudys says:

    tengah exam ke? hehe...selamat exam~
    tak center tu, jangan sampai otak pun tak center. bahaya. huhu

  5. nak pi terjah jugak.. blog suha pun best gak ada katak..hehehe

  6. hai ! slmt berkenalan. blog belum review sy dah blogwalking. huhu. jom g blog saya meh =)

  7. Azzah says:

    dah review..



    http://sayurlemak.blogspot.com/2012/02/review-blog-blog-yang-menarik-organ.html