Prof Madya Datin Dr Sapora Sipon


.

Assalamualaikum


Biodata beliau >> klik sini!

Kenal tak ngan beliau?sila la cakap kenal sebab beliau ni pemes ames tau..kalo tak caya,sila buka paper metro hari ahad yang bahagian kaunseling remaja..dan jangan tak tau,beliau lecturer saya..kelas ko jah berlecturerkan Datin ni .smile.

Dia doktor (phd), dia datin, dia kaunselor yang teramat glemer tapi percayalah kesempoian yang dimiliki dah menghilangkan semua status yang dia ada..seronok sesangat kelas ngan beliau..gelak je sepanjang 2 jam lecture..hahahaha..kan?dah tergelak pon.. .smile.

Nape tetibe publish pasal beliau?sebabnya saya ada projek mega ngan beliau..saya secara paksa rela diarahkan untuk mengajar kawan-kawan saya a.k.a batch kaunseling saya yang mana berjumlah 55 termasuk saya cara-cara untuk buat blog..dalam blog tu kami kena masukkan notes pasal teori kaunseling..

Haru kan?saya maen buat blog hentam keromo je hari tu..adeih terpaksa stadi balek pasal blog..wuwuwuwuwu dahla beliau ade sedikit mengutuk saya..saya cakap blog ni bagus,ade nuffnang,leh jana pendapatan..dia cakap bagus la then die tanya bape je duit nuffnang saya..saya pon jujur,cakap jumlah terkumpul setakat ni rm19 je..

"Mungkin sebab blog awak tak berilmu kot,sebab tu sikit je dapat duit,takde orang masuk baca blog awak"

Sumpah aku down..terus tak nak berblog lagi .nangis. kbai!


"Blogger is my self, blogging is my life"


p/s : sambung nangis!

20 Responses to “Prof Madya Datin Dr Sapora Sipon”

  1. haha..kaw2 kena kutuk..

    ala cik suha..lek lu..baru kena kutuk sikit.kata semangat kental..haha ;)

  2. Azzah says:

    ha..ha..sian suha..tak per kena kutuk,cabaran tu..:)

  3. Anum says:

    hehehe
    dah2 jangan nangis lagi

  4. gud luck ! :D
    alala jangan sedih2 yea .. ehhee :)

  5. Nonny says:

    dye jugak kakak pada cikgu sejarah sy tyme form 3 dulu...

  6. Anonymous says:

    ok la tu dik!!

  7. NasQ says:

    erk... aku pun terasa sama dengan ayat datin tu...

  8. sy juge berbangge bila Dr Ridhuan Tee itu lecturer saye :)

  9. Ca Ezah says:

    fuiyooo~ dah kena jadi sifu.ramai anak murid tuuu...

    weh, aku tag ko ni..kalau free wat la..haha



    http://cikduyung.blogspot.com/2011/11/segalanya-sebelas.html

  10. suha says:

    @Azzah
    hehe cbrn la sgt (^_^)

  11. suha says:

    @Anum
    uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    (^_^)

  12. suha says:

    @ザイダツアズニ
    hehe dunia ni kecik je kan? (^_^)

  13. suha says:

    @♥CiK DuYuNG [Ca]♥
    adeih tak layak jd sifu pon...sifar ade lah haha (^_^)

  14. ish... datin cakap camtu ke? kejamnya. he..he.. metro ahad atau metro isnin?

  15. Anonymous says:

    Datin Dr Sapora memang best dah kelakar org nyer.. terbaikk