Segmen Review Blog~Pandai Ke Aq Berceloteh~


.

Haip..sekali lagi saya nak join segmen..hehe orang nak exam tak sedar diri..eh saya kutuk diri saya sendiri??ish tak patot tol..ape kata korang tolong kutukkan diri saya..hahaha terasa mengong sebentar..

@ terasa nak join segmen neh?? [Suha cun]
@ terasa nak melawat belog beliau?? [Suha comel]

Perangai keji saya datang lagi..neway tq ye sebab klik kat situ yang mana menunjukkan anda bersetuju bahawa cik suha ni cun dan comel*muke terharu*
=========================================================
Pendapat berbaur kutukan terhadap belog beliau:

@ Memang pinkish dan itu adalah normal..saya je yang tak normal sebab saya tak obses kepada pink
@ Saya suke belog ni sebab nampak sedikit simple dan widget yang teratur je..langsung tidak berterabur
@ Emm tu je la kot hehe
=========================================================
Kenapa saya mau beliau mereview saya?

@ Saya comel
@ Saya berpotensi
@ Saya baik
@ Saya gila glemer

Macam mau dapat lempangan free je..hehehe saya tidak sepoyo itu..yang sebenarnye:-

@ Saya mau memperbetulkan kekurangan blog saya
@ Mau mendapat pendapat dari mereka yang dah otai
@ Mau tambah sahabat-sahabat tok perkongsian ilmu
@ Sesaje nak menjoinkan diri
=========================================================
Program pilih kasih

Tok entry neh saya nak tag beliau yang bernama:-
=========================================================
Sekian sahaja (^_^)



p/s : moga memenuhi syarat

8 Responses to “Segmen Review Blog~Pandai Ke Aq Berceloteh~”

  1. Unknown says:

    toce toce sbb tag nana...=)

  2. tq join..nice blog..

  3. Dya Azman says:

    Cik yana ? nama saya Dya lawh . (:

  4. suha says:

    @Dya Azman
    alamak silap nme..huhu sowi =)

  5. http://ctqueen.blogspot.com/2011/05/blog-sape-pulak-direview-nie.html

    direview