Segmen : Jom Jadi Loser Terhebat Bersama Cik Suha


.

Assalamualaikum

Hari ni nak wat kejutan tak berapa nak terkejut di mana Cik Suha ingin menganjurkan satu segmen yang boleh disertai oleh sesape sahaja yang ada blog..sile scroll ke bawah,tq (^_^)



Syarat-syarat penyertaan yang memang simple tak hengat dunia :-

(1) Buat 1 entry "Segmen : Jom Jadi Loser Terhebat Bersama Cik Suha"
(2) Copy dan paste pic kat atas dan link ke entry neh
(3) Banner tak diperlukan ~haku kan loser gile,blog tak berbanner~
(4) Wajib jadi follower *arahan keji*
(5) Buat entry ringkas pasal word "loser" dan kaitkan ngn Cik Suha
(6) Tinggalkan link kat komen entry neh
(7) Done?sile bergelak ketawa dan terus close page ni *bye*
(8) Tarikh tutup : Bila terasa dah puas menerima kejian korang


p/s : korang tag la kawan-kawan korang reramai ye (^_^)

=========================================================

Peliz jangan percaya ngan ape yang diperkatakan di atas..actually takde pon segmen tu huhu saya tak layak lagi nak wat segmen or  GA or contest or wutsoeva..biarlah ramai yang mengenali terlebih dahulu baru la nak wat hehehe..so ape kaitan semua ni???waa emo lak die..

Ok,ok..sile scroll balek ke atas dan tengok balek pic tu..gi tengok cepat!xmo tipu-tipu..saya bagi 2 minit je merenung pic kat atas..pastu sile datang sini balek..

Dah?bagus..korang-korang tau tak apekah itu?haaa tak tau??yes!ade gak yang loser cam cik suha..hikhik sebab tu sengaja wat ala-ala segmen gitu,konon-konon nak perasan bukan diri-sendiri loser berseorangan..lalala hati gembira..erk nak gi mana tu??ala,baru panggil loser terus nak merajuk?saya pon sama la..nangeh jap..sob3..

Sebenarnye itu tempat wudhu' yang kompem takde kat Mesia..mesin wudhu' yang memudahkan kita berwudhu' mengikut step dan teratur tanpa menterpercikkan air ke seluruh kawasan..ooooooooooo..haa baru korang nak oooooooo macam saya tadi gak..gitu la keadaan saya masa dalam kelas tadi..jakun+loser teramat (T_T)..tapi tak mengapalah,hidup harus belajar..

Erk satu lagi yang membuatkan saya rase loser gile dalam kelas tadi sebab kawan saya kata "memang ada pon" apabila saya mengajukan soalan "eh ade ke benda cenggini" ialah gambar kat bawah ni..sile tengok ye..



Cube teka apekah ini?nak teka tak or kena wat "Segmen : Jom Teka Apakah Ini Bersama Cik Suha"??ok just kidding..ini adalah debu tayamum..haaa dah tak yah lagi nak mencari debu-debu or tanah yang takde unsur-unsur najis seperti taik ayam,taik kambing,taik zirafah,taik hanjina or taik idong lagi..terus dapat bertayamum dengan mudah dan tanpa was-was menggunakan debu khas ni..waaa ala-ala pomot giteww (^_^)

Naseb bek la takde anasir nak memonteng kelas tadi..so dapatlah saya belajar berkenalan dengan benda baru yang mana tidak lagi menjadikan saya seorang yang loser sebab saya dah tau kan ~ngee..saya kan selalu ketinggalan lalalala*muka wat-wat tak tau*

Alhamdulillah,dalam dunia yang serba moden ni,kita dipermudahkan lagi oleh kemajuan..dah ade mesin wudhu',ada debu tayamum tapi berapa ramai je yang guna benda ni?ramai orang sakit kat hospital dan ramai yang Islam tapi berapa ramai yang sembahyang??think about it (^_^)


"Manusia seakan lupa bahawa mereka bertuhan 
kerana mereka rasa mereka berkuasa"



p/s no 1 : sile JANGAN wat entry untuk join segmen olok-olok tu

p/s no 2 : oh ketumbit!kenapa kau hadir di mataku??damn!

6 Responses to “Segmen : Jom Jadi Loser Terhebat Bersama Cik Suha”

  1. zacky786 says:

    woo ada ketumbit.. huhu

  2. erk ingat ade tad..hehe

  3. suha says:

    @zacky ~786~
    nape?nak gak ek?hehe sila ambil ketumbit dimataku ini huhuk

  4. suha says:

    @Syafiq Rosli
    kalo ade,nak join ke?(^_^)

  5. Ca Ezah says:

    perh..bace awal2 td mcm nak trus drop komen "pehhhh~ wat segmne tu~ "..naseb aku habiskan bace hingga ke ayt terakhir..klo tak...wat malu gua jek...hehe... :P

    ***cepat seh collect followers..dahsyattt~

  6. suha says:

    @♥CiK DuYuNG [Ca]♥
    moral : sile abeskan pembacaan sebelom komen hehehe
    uik cepat ke?takde la..bese2 je pon neh(^_^)