Henpon saya bocor


.

Assalamualaikum
Say hello to Cik Suha (^_^)
Ok tq and hello again

Haip..saya dah lunch..eh ade orang tanye ke?haha saya tau mesti akan ade yang tertanya-tanya..almaklum la korang-korang yang saya sayang-sayang kan caring..saya tau..hehe actually ni bukan entry panjang membedal macam biase..juz a short entry..wanna share sket status dari fesbuk kawan saya yang membuatkan saya gelak tanpa berfikir panjang lantas berkata "oh kreatifnye beliau"..so ape status nya?
..
..
..
..
..
"Oo patotla kredit takde,henpon aku bocor rupenye"

Henpon cenggini boleh bocor tak?

Sile gelak*paksaan*..yela,saya takmo gelak sengsorang hehehe



p/s : henpon saya pon bakal bocor gak neh..sape nak wat contest yang offer hadiah topup,sile gitau ek..nak join dengan penoh semangat (^_^)

4 Responses to “Henpon saya bocor”

  1. wahh dah ade segmen top up ek?

  2. Unknown says:

    dear...kamoo ditag tau


    http://nananadya.blogspot.com/2011/05/segmen-iisshhhkkk-aku-nak-header-baru.html

  3. suha says:

    @mcm ni lah
    ade..aritu pernah terbace blog sape tah wat contest n hadiahnye topup rm10 haha