rezeki di malam hari


.

Selamat malam =)
(gaya ucapan cam dah nak tido kn?kn?)

Memula sekali rase nak gelak hahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahhaa ok dah gelak..anda2 tau x nape saya gelak?haruslah tidak kn?saya gelak bagai sebab ini entah entry ke berapa tok hari ni..k fine,ko post entry bebanyak cam la ade orang nk bace blog ko kan..huhu itu kata hati saya tapi tidak mengapa,saya tetap ingin berblog sebab ini belog saya,belog saya bukan belog ilmiah(k fine ni ayat header)..

Sile view balek tajuk post neh..rezeki di malam hari..rezeki di sini merujuk kepada aktiviti pemakanan..hamboi eksaited tol ye cakap psl makan memakan ni kan..hehe tidaklah begitu..cuma hari ini saya melepak sahaja di bilik tanpa bergerak kemana-mana..siang td dah makan pon..pastu malam neh ingat nak bantai megi je *pesanan penaja : megi bahaya tok kesihatan~sile jangan beli megi tok benkrapkan kilang megi* tapi punye la kusyuk melayan blog,tetengok jek dah kol11..orite sudah malas mau masak air,merendam megi n segalanye lah..so sy pon melupakan hasrat itu..huhu mesti megi dah nangeh2 mau masuk perut saya kn?sian mr.megi..

megi kari menangis sebab 2 la kaler merah ekeke

toktoktoktok...ni bukan bunyi batuk tapi ni bunyi ketukan kat pintu..rupanye kawan saya azie datang mengajak ke bilik kawan yg sorang lagi,katanye ade mcD..wow!rezeki tersepak neh..eh bile mase lak tersepak?padahal dari tadi dok mengadap lappy ekekeke*gelak kude terencat sebab wat lawak terencat*..pastu konon2 pegi lambat2 la supaya tidak ternampak sangat tahap kegelojohan saya ini..dalam 2 minit(takde la lambat sangat pon) saya dah pon menjengah ke bilik sebelah..buka jek pintu,nafsu makan mule meronta sebab dah sampai ke hidung bau mcD tu...waaaa rezeki di malam hari tol la



Haaa ni la yang saya makan tadi kecuali dulang+meja+kusi ialah salah la kan..mana mampu makan begitu didalam bilik..hehe seronok tol..sesudah habes makan terus saje berlalu ke bilik haha melampau gile bile diingatkan tadi..maap ye kawan2,lappy saya menunggu saya dengan penuh taat setia..sedang enak menekan kekunci komputer riba*serius ayah aku nangeh kalo baca ayat neh* tibe2 pintu blik dibuka dan jeng jeng jeng


Yeay!!!kawan datang bawak banana chocolate cake...shuke shangat shangat~gedix sangat wat gaya cengginih~tq my pren muahmuahmuah sayang u ketat-ketat tau..hikhik..hepi sangat sebab last week ade gi mid,pastu saya menziarahi secret recipe kt sebelah mph tu..ternampak la banana choc tu,nak beli tapi duit x lebat so mampu menjamu mata dengan kecantikan dan keterliuran yang tak berbelah bagi sama sekali..even cake yang dapat ni hanya dari Kings dan rasenye takdelah semenggah banana choc secret recipe tapi perasaannye tetap la same..hehehe yummy!



p/s : dah lama tak makan ayam golek..berharap ade kejutan ayam golek lak pasni haha daydreaming tol la