entry disaat penat dan kesakitan kaki yang melampau


.

Assalamualaikum

*muke serius*
Baru dapat menjengukkan muke di blog..follower@lebih senang saya namakan sebagai sahabat dah makin bertambah..suke sangat..maksudnya blog saya dah mula diterima..time kasih buat sume sahabat saya tu ye..erk kalo taknak buat muke serius leh tak sebab rase terharu lak dengan anda semua..

*muke terharu*
Hehehe ok dah ubah memek muke dan sedang membuat muka terharu-macam-ko-sorang-je-tau-terharu..awak tau tak,tadi kan kite dah setel paper arabic..hebat tak wak?pastu ade 3 paper killer berturut-turut harinye wak..hebat kan sape wat jadual tu wak..kite macam nak calarkan je kete die tau wak,pastu tulis "aku benci ko dan keturunan ko selamanya" kat kete die..psiko tak wak?terer kan cara saya nak psiko..macam terasa nak cakap "ok akulah budak kaunseling"..dialog gedik yang teramat..huhu sebenarnye ade gangguan emosi neh..penat!!!

*muke penat*
Muka berubah lagi..ok sangat penat..sebenarnya arini saya kuar..tadi dalam kol 1 lebih saya pegi Key Hell..niat campur-mampur..nak pegi book fair skali ngan kedai tempah baju-bajan tok batch saya kat Central Market..memula terasa macam nak tukar tren kat stesen bandar tasik selatan,then sian lak kat rumate saya..so takpelah,berkorban demi rumate yang terbusuk hahaha..kami dari nilai naek komuter yang haram jadah lambatnye yang telah membuatkan saya 14 kali tertido..huhu pastu sampai sana,bergegas nek star or name baru ampang line..pegi masjid jamek tok tukar ke kelana jaya line supaya dapat ke pasar seni dan seterusnye berjalan kaki ke CM..dah setel segala urusan,pastu amek lrt balek masjid jamek,tukar lagi amek star gi pwtc..sampai je pusing-pusing the mall sambil melakukan pelbagai aktiviti yang boleh menghabiskan duit..then pegi lak pwtc..pegi level1 je sebab dah nak tutup pon..rush beli apape yang patot then pegi jengah hentian putra sebab 6hb nanti nak balek kampong..setel terus je gi ktm,gerak balek..sampai tunggu kawan datang amek..kol11.30 malam baru jejak kaki ke bilik..huhuhuhuhuhu penat teramat..tapi hepi gak sebab due perkara

*muke hepi*
Saya beli buku resepi tok mak!erk bukan bermaksud mak tak tau masak tapi saje nak ade improvement dalam menyediakan lauk-pauk-mauk hehehe..memule tu ingat nak beli novel tok saya tapi adik saya yang form 3 tu mintak saya belikan komik lawak campus..memang saya bukan seorang kakak yang baik sebab menggalakkan adik yang berada di ambang PMR bace komik tapi saya tetap baek since saya melebihkan kepuasan dan kesenangan hati beliau berbanding hati sendiri yang meronta-ronta minta dibelikan novel Hujan Pun Menari..baeklah hati sendiri,kita tunggu duit loan masuk ye..pastu terus bergegas beli novel..lalalala september,sile menjelma dengan cepat..i realy need u (^_^)

*muke teruja* 
Lupe lak nak cite kejadian dalam komuter tadi..hehe saya dok kat seat*takkan meja lak* yang dekat ngan segerombolan budak sekolah..dorang dok melepak atas lantai jek..saya dah jeling-jeling tajam kat majalah yang ade kat tangan salah sorang ahli geng bas sekolah itu..ok dia pegang majalah remaja dan page yang terbukak ialah HOROSKOP..sedih lak dalam hati..saya di zaman mude diharamkan oleh ayah saya beli mag gitu..hehe so saya tak reti nak teruja beli mag cam mangga,urtv,remaja and wutsoeva la yang ade unsur-unsur hiburan..tapi saya hentam je baca yang kawan-kawan (^_^)..korang mesti tau kan dalam remaja ade satu ruangan yang jawab suklan gegedik..yang ada mark for each question and bile kite total kan nanti,so dapat la bace kite ni jenis makhluk camne kan..di saat melayan rasa mengantuk,tibe-tibe dengar satu suara yang agak kuat..rupenya salah sorang dari dorang ngah bacakan suklan tu dan yang sorang lagi jawab ngan sepenuh jiwa raga..then tetibe saya terasa macam hening je..terasa hati sedang bercakap dengan diri.."suha,zaman tu dah berlalu..ko bukan cam dorang lagi..dan ko sedang terasa lawak dengan ape yang dorang sedang mengkerjakan"..erk aku ni tua sangat kah?

tua itu cool (T_T)




p/s : esok nak gi sekolah sains selangor kat cheras..dua orang adik saya men rugby hehehe