...dan berakhirlah ia...


.

Salam 1 Uganda Malaysia =)


Sebenarnye dari smlm nk ceciter ceciter

Tapi tak dapat sebab mr.tenet datang sawan..cam haram je perangai die,huh!

Arini dah normal sket so baru dapat nk hapdet (^_^) ~suke jek ko ek?~

Semalam ialah hari last tok sem neh jika ditolak ngan study week+exam week

Both of weeks memang saya xsuke langsung la kan melainkan outing week@rilek week@sleep week

Hikhik antara weeks yang disukai plus ngan weekend except weekday hahaha ok fine,dah merapu

Adapun semalam ialah hari yang penting dimana telah dinyatakan dalam entry trdahulu

Yeay!Dah berlalu pon sume itu dan yang terpaling terseronok ialah arabic choral speaking

Hepi sangat even x menang..kami sangat shantek tau di hari itu

Saya nak sangat upload pic tapi saya hanya memakai hp cap ayam dan kabel tertinggal di kampung

Lappy saya yang kecik molek*hak milik adik saya la*xde directly bluetooth,kena pasang mende-kejadah-hape and itu berada di tangan adik saya juga

Maka saya tidak dapat mengupload pic or mane2 pic from my cap ayam henpon

Tapi tidak mengapa kerana pada suatu hari nanti say akan mengupload gak sume gambar yang berkenaan *skema gile ayat*

Terima kasih buat mana-mana readers yang sudi membaca coretan princess katak neh..luv u olz ketat-ketat

Semoga berjumpe lagi di laen entry (^_^)




Cute kah saya ini?hikhik






p/s : saya dah pon berada dalam stadi week ~scary der!